Blog de LLENGUA per al curs de Preparació per a les Proves d'Accés a Cicles Formatius de Grau Superior del CFA CANOVELLES

diumenge, 18 d’octubre del 2009

Yanina Bravo, Moçambic

LA REPÚBLICA DE MOÇAMBIC

La República de Moçambic és un país situat al sud-est d’Àfrica a la vora de l'Oceà Índic.
Aquest país es troba dintre dels vint països més pobres del món. Aquesta és la raó de la meva inquietud per visitar-lo, ja que el meu propòsit seria ajudar les persones més necessitades tant grans com nens.
Jo penso que seria de gran ajuda personal viure com ells, adoptar els seves costums, intentar veure la vida des de l seu punt de vista i així poder aprendre a valorar les comoditats que hi ha en els països més desenvolupats, com en el que visc jo.
Gràcies a la meva experiència viscuda, m’agradaria compartir allò aprés amb altres persones per poder fer una societat millor i més humil.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada