Blog de LLENGUA per al curs de Preparació per a les Proves d'Accés a Cicles Formatius de Grau Superior del CFA CANOVELLES

diumenge, 25 d’octubre del 2009

DESIRÉE HIDALGO, LES ILLES GREGUES

LES ILLES GREGUES

M'agradaria tornar  a les illes gregues, per això les recomano. Grècia és un país que té gust d'història, de passat, d'art i també de turisme. Les illes gregues estan formades per 2000 ínsules de les quals 200 estan habitades. El clima és molt càlid, ja que també té molt de mediterrani. Jo vaig estar-hi 8 dies, 4 a Santorini i 4 a Mikonos. Mikonos amb les seves cases blanques i els seus carrers estrets i màgics té un encant especial que enamora. És molt semblant a Eivissa.


Hi ha festa de dia a les platges (PARADIS BEACH) i de nit als seus carrers i a les seves discoteques. Després, cal visitar Santorini, un arxipèlag format per illes volcàniques, també conegut com Thira. Allà, el mitjà de transport típic és el ruc i que encara s'utilitza sobretot per als turistes per anar-hi del port al centre del poble.



És molt destacat un altre poble, Oia, pels seus espectaculars capvespres, i quan el sol s'amaga del tot la gent fa un gran aplaudiment em vaig quedar al.lucinada. Animo a la gent a què visiti aquestes illes màgiques! Per a mi ha sigut el millor viatge que he fet mai.


Ah! una última cosa...caldria saber una miqueta d'anglès perquè de castellà no n'entenen gens i molt bon estómac perquè els menjars son massa forts.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada